Holdaktivitetsoversigt

Motionscentret byder velkommen til træning med en lang række holdaktiviteter.

Holdtilbud: Tilbuddet gælder ALLE medlemmer såvel nye som gamle som en slags supplement til egentræningen i Motionscentret. Som medlem kan du frit deltage i vores forskellige hold – ud over din personlige træning – GRATIS! Vi vil dog anbefale alle interesserede medlemmer til at forhåndstilmelde sig – gerne online

Dans i Dronninglund

Har du lyst til at danse – har du alletiders mulighed i Dronninglund. Du bliver en del af House of Dance, Aalborg.
Du får mulighed for at deltage i vores store juleshow samt afdansningsbal.

Morgenspinning

For de morgenfriske er der mulighed for at få pulsen banket op helt fra morgenstunden og få en god start på dagen.

Mave/ryg

For alle, der ønsker bedre ryg- og mavemuskulatur.
Vi træner med forskellige småredskaber.
Alle kan deltage!

Les Mils Body Pump

BODYPUMP er baseret på styrketræning af hele kroppen.
For dig, som ønsker en fast og markeret krop og samtidig vil opnå en god forbrænding.

Floorball

Dyrk boldspil og træn alle dine muskler.
Kendskab til floorball er ikke nødvendig.

Zumba

Zumba eller Zumba-fitness er en sjov, effektiv og populær træningsform.
Dansene er lette at følge og tempoet er højt, men varierende rytmer.

Tabata

Japansk træningsteknik med intervaltræning, der giver optimal form og fedtforbrænding.
For dig, der gerne vil have en kropslig udfordring og sved på panden!

Motion 50+

Motion 50+ er for dig, som har rundet de 50.
Timen vil indeholde en kombination af styrke- og udholdenhedstræning samt koordinations-, smidigheds- og balancetræning.

Spin & Styrke

Mest for nybegyndere, men let øvede kan også stige på.
Der køres fortrinsvis puls spinning.
Instruktør er behjælpelig med introduktion m.m.

Tirsdagsspinning

Alle kan være med.
Der køres fortrinsvis pulsspinning.
Der er fuld tryk på!

Motionsboksning

Motionsboksning er inspireret af bokseverdenen. Der vil således indgå elementer, som også bruges i traditionel boksetræning.
Holdet er for dig, der har lyst til hård træning.

Jiu Jitsu

Brasiliansk Jiu Jitsu er en kampsport uden slag og spark. Træningen er for alle – dog skal man være min. 15 år.
Gi’er udlånes, men kom iført almindeligt træningstøj.

 

Find Din Form

Sjov og motiverende træning, med fokus på “problem-områder” som hofte, mave, baller og lår. vi arbejder med opstramning og toning, og vi finder hele tiden på nye, og effektive øvelser.